View Single Post
Old 15-09-2009, 10:57   #8
Azazel
n00b

Azazel's Avatar

@ Stefanie

Quote:
het bloed afnemen was gratis, klopt.
Maar niet voor mij, nu was ik het geld voor een consult aan bezine kwijt.
Enne... ik heb verschillende keren wel honden ingeschreven,maar dat was misschien voor jou tijd.
Misschien moet je dan toch maar eens een auto aanschaffen die wat zuiniger rijd. Want van Andel naar Hoenderloo ben je normaliter voor een 15 Euries op en neer.

Quote:
Als er vermeld was dat Corrie niet meedeed, hadden er wel meer leden ingeschreven, hadden ze teminste ook een kans gehad.
Indirect suggereer je nu dus dat de keurmeester is omgekocht en onze voorzitter vuil spel speelt?

Maar ik wil best hier en nu een deal met je maken. Als Corrie volgend jaar niet meedoet, dan schrijf jij alle 3 je honden in, en probeer je jou vereniging (de NVTW) eens op een positieve manier te promoten door kenissen en vrienden ook te motiveren om mee te doen! Deal?

Quote:
Ik zou als vereniging toch wel gaan nadenken, als een vereniging bijna 100 leden heeft en er 21 onschrijvingen zijn, waarvan 6 honden van de voorzitter.Dan blijken er maar 15 honden ingeschreven te zijn,
waar zijn al die andere ?
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom zich dit jaar minder honden hebben ingeschreven. De economie bijvoorbeeld. Maar ook praatjes zoals die van jou over oneerlijke beoordelingen zouden hierop natuurlijk ook een negatieve invloed kunnen hebben. Jammer dat je, jou vereniging en voorzitter op zo'n manier wenst neer te zetten.

@all
Verder zijn wij onzettend blij met de inschrijvingen die we wel binnen hebben gekregen. En ik heb persoonlijk een erg leuke dag gehad. En gelukkig hoor ik deze positieve geluiden ook van mensen die hebben deelgenomen of er bij aanwezig waren.

Want het is natuurlijk een wedsrijd, maar gezelligheid vind ik persoonlijk veel belangrijker dan het winnen van een prijs.

Gr,
Barry

Last edited by Azazel; 15-09-2009 at 11:04.
Azazel jest offline   Reply With Quote