View Single Post
Old 22-02-2005, 17:15   #7
M
Junior Member

Hallo Letty,

Bedankt voor je leuke reactie.

Ik ben toch vooral op zoek naar een hond waar ik veel plezier mee kan beleven en dan zijn er wel andere rassen waarmee ik meer plezier denk te beleven dan met een tsjech. In een woonbuurt heb je niet alleen met ruimte te maken, maar ook met mensen, andere honden en hondenbezitters. Als je zelf een hond hebt waar `de scherpe kantjes' niet vanaf zijn dan vrees ik te vaak vervelende situaties. Ik ben zoeen die de hondepoep van mijn hond opruimt louter en alleen om andere mensen gerust te stellen, niet omdat ik vind dat het moet, want de hondenbelasting is daarvoor bedoeld.

Ik zal trouwens geen hond nemen vanwege zijn uiterlijk, ook al kan ik een schoon uiterlijk best waarderen. Aan het temperament en karakter heb je het meest. Een hond wordt toch een gezinslid en dan wil je er een dat erbij past. Bovendien: het mooie kijk je er wel vanaf. En dat ze bijzonder zijn betekend ook niets, want als je ze eenmaal hebt dan is het bijzondere er ook zo af. In het vorige bericht bedoelde ik met een mooie hond in de eerste plaats zijn karakter.

Hollandse Herder.

Groetjes,

Lies
M jest offline   Reply With Quote