View Single Post
Old 15-09-2003, 15:40   #2
mijke
Senior Member

mijke's Avatar

Default weekend vol verrasingen!

Dit weekend zijn we met Chezka (Berta z vlei chaloupky) naar de bijeenkomst in Polen geweest.
Margo en Przemek hadden gezorgd voor voor een fantastisch weekend waar van alles te doen en te beleven viel!
Naast het bijzonder leuke en afwisselend programma, was het eten en drinken meer dan super! Hierbij wil ik hen dan ook nogmaals bedanken voor hun geweldige gastvrijheid.

Naast de leuke dingen die we gedaan hebben en de fijne contacten die we gelegd hebben, was het voor ons ook een weekend met grote verrassingen:

In Nederland hadden we van menigeen al eens te horen gekregen wat er al niet goed was aan onze hond. En omdat wij nog niet zo heel lang thuis waren in het CsW wereldje namen we toch veel voor waar aan. We hadden ons dan ook alleeen voor de show op zondag in Zielona Gora ingeschreven omdat het een onderdeel van het programma was.
Maar tot onze grote verrassing werd Chezka 1e van de jeugdklas teven!!
Hartstikke leuk natuurlijk, alhoewel je daar als eigenaar van een hond natuurlijk weinig voor hebt gedaan. De fokker heeft uiteindelijk toch voor gezorgd dat chezka er kwam, dus alle eer komt eigenlijk toe aan Marela Pluhahova!

En deze gebeurtenis was al onze tweede verrassing in dit weekend! Want de dag er voor waren Chezka en ik samen al eerste geworden van de sportwedstrijd in catagorie 1 !!
(catagorie 1= zonder verdedigings werk)
En eigenlijk was ik hier nog veel trotser op!
Want natuurlijk is het leuk als je een mooie hond hebt, maar ik vind het dingen samen doen met je hond nog veel belangrijker (en leuker . Want een CsW is uiteindelijk toch een werkhond.

Later zal ik nog een verslagje met foto's maken over dit voor ons zo bijzondere weekend.

groetjes,
Mijke
mijke jest offline   Reply With Quote