View Single Post
Old 05-11-2009, 03:11   #7
mijke
Senior Member

mijke's Avatar

Ben het helemaal met de vorige reactie eens; dit is helaas ook gewoon realiteit.
"Uitlaten" en dat soort zaken, appelleert aan basic instincts zoals bv "samen jagen". En dat vraagt duidelijkheid/orde/verhoudingen in een roedel. En dat lossen ze dan ook samen van te voren op.

Ik ben het met Martine eens dat dit soort (in mensen ogen vreselijke) activiteiten, in roedels niet rasgebonden is . ik heb het bv van nabij gehoord en meegemaakt bij Caveliers tot Newfy's. En bepalende teven gaven, in alle gevallen die ik persoonlijk ken, de aanzet.

Maar eigenlijk niemand praat er ooit over.... Want ach..we willen allemaal eigenlijk sociale doorsnee type doggies, die gewoon met glans en wimpel MAG testen kunnen behalen.....

Tsja.. mensen al Thorsten hebben de guts om dit gewoon te melden
Maar vele andere eigenaars kiezen er voor om het niet openbaar te maken. (om niet een ras zwart te maken of om niet als eigenaar afgezeken te worden op een of ander forum)
Maar dit soort traqische voorvallen met doggy's, zijn ook wel realiteit in onze samenleving...

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote