View Single Post
Old 17-12-2009, 11:53   #17
Arnolda
Junior Member
 
Arnolda's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Barneveld
Posts: 145
Default Onderzoek Verlatingsangst

Gisteren ben ik met Maylow naar Wageningen geweest voor het verlatingsonderzoek.
In de kamer aangekomen is Maylow eerst op onderzoek uitgegaan. Overal lekkere luchtjes van zijn voorgangers. Toen hij de opgerolde wc rol vond heeft hij gelijk de hele kamer versierd met witte snippers. Vast een voorproefje op zijn verjaardag vandaag. Het speekselmonster ging prima, alleen het tempen via het oor is niet gelukt. Hij wilde absoluut niets, terwijl het thuis een sulletje is.
Het eerste gedeelte samen met Maylow in de kamer verliep rustig. Alles heeft hij onderzocht en na een poosje ging hij voor me liggen op het kleed. Daarna ben ik naar de spiegelkamer gegaan. De snoepjes die hij aan het begin zo lekker vond, heeft Maylow door de kamer heen gesmeten nadat ik was vertrokken. Boos als hij was dat ik hem achterliet in een onbekende omgeving. Vervolgens heeft hij bij de deur staan blaffen, huilen en krabben. Op een tafeltjes stond een plastic bakje waar de speekselmonsters in zaten. Het dekseltje vloog al gauw door de kamer. Het bakje was gelukkig vastgeplakt aan de tafel. Toen Maylow het bakje probeerde op te tillen, kwam de hele tafel mee omhoog. Daar schrok hij van en heeft het toen gelaten voor wat het was. Nadat ik terug was in de kamer is hij rustig voor me gaan liggen op het kleed en sloot af en toe zijn ogen. Zo van .....heb ik het weer mooi voor elkaar. Daarna even lekker buiten gewandeld. Drinken wilde hij niet, hij was verontwaardigd. Vervolgens lekker in de auto naar huis.....
__________________



www.vanmeiselsstee.nl
Arnolda jest offline   Reply With Quote