View Single Post
Old 10-02-2010, 12:55   #26
Sten
Junior Member

Dag Arnolda,

Ja dat klopt. Eigenlijk wist ik ook al precies dat ik een tsjech uit bepaalde lijnen wilde maar goed.. Als ik dan zoiets lees dan kan ik het niet laten om hier mijn tijd in te steken. Ik weet wat wij er voor terug kunnen krijgen en die band die je langzaamaan opbouwt in de aankomende maanden is toch wel goud waard.

Toch kan ik het niet laten om nog een uitspraak te doen over de fokker mevr. K. want dit is inmiddels nummero 2 die wij in huis hebben die daar vandaan komt, ontzettend schuw is, vrouwen leuker vindt als mannen (daar kan ik nog wel mee leven) en alweer bij de verkeerde mensen terecht is gekomen %$$!!@#^&!##!! Alsof die honden daar aan de lopende band worden mee gegeven als er maar flink voor wordt betaald.

En.. Ik ben zelf ook niet zo voor reclame en bekendheid van de tsw want dan krijg je van die mensen die er tegenaan lopen en er een in een opwelling kopen. Dit terwijl ze of niet willen luisteren of niet weten waar ze aan beginnen. De mensen die zoiets zoeken, doen er veel moeite voor, lezen en praten wat af en maken uiteindelijk het juiste besluit. Tenminste dat is bij ons het geval..

Zullen we anders een soort examen inlassen voor toekomstige tsjechen-eigenaren om mislukkingen te voorkomen?
Sten jest offline   Reply With Quote