View Single Post
Old 03-03-2010, 02:21   #30
mijke
Senior Member

mijke's Avatar

En hierbij namens mij ook nogmaals gefeliciteerd!

Enne.... al zou je het niet altijd denken als Martine beter kent, soms is ze ook TE bescheiden
En dat is ze zeker met Nomad als het hondensport betreft!

En natuurlijk bezorgt een TsW je steeds verrassingen op dit gebied! (en je snapt pas goed wat ik bedoel, als je op een of ander gebied gaat trainen met je TsW en ook iets mag verwachten van je hond!)
Een TsW valt wel onder de werkhondenrassen, maar de meesten zullen echt niet op de zelfde manier werken als bijvoorbeeld een DH of een Mech!

Daarom is het ook op zich al een prestatie als je met een TsW aan een dergelijke speur competitie met dit ras wil deelnemen!

Enne.....daarom had Martine van mij ook best ff mogen vermelden, dat ze ondanks een keer onvoldoende punten en een keer overslaan, toch 2e werd in het niveau waar ze voor inschreven en ze daar ook een bling bling beker voor kregen!

En ff voor de duidelijkheid: met deze strakke actie van Nomad en haar, heeft Nomad nu ook een deeelcertificaat voor IPO speuren en kunnen ze daar verder mee doorgaan!

Dus van mij ff dubbele bloemen

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote