Quote:
Originally Posted by jmvdwiel
Nobel streven van je om ook de eventuele pups te testen, alleen gaat dit veel geld kosten en volgens mij ben jij geen sinterklaas of heb jij een echt geldboompje in je tuin? dan wil ik ook een keer komen schudden 
|
Nope, sinterklaas ben ik niet, maar bij een nest van 8 pups zou ik op een 680€ komen, en als ik dan naar de gangbare prijzen voor de dekkingen kijk, blijft er toch nog wel iets voor Sky zijn spaarboekje over zodat hij niet voor niets moet werken
Quote:
Enne het testen is alleen belangrijk voor eventuele fokdieren die uit zo'n nestje komen, want 'zieke' honden worden niet geboren, en ik denk dat jij voor wat dat betreft alleen al meer dan genoeg hebt gedaan door je reu alle testen te laten ondergaan.
|
Je kunt helaas nooit op voorhand zeggen wat er met pups in hun leven gebeurd, kijk maar eens naar de herplaatsers.
Dus dan lijkt het mij heel goed als de testgegevens de hond het hele leven begeleiden.
Quote:
groetjes Judith en succes met de strijd!
|
Dank je, ik ben gelukkig niet alleen aan het vechten, maar heb toch al wat mensen in verschillende landen achter mij staan
Gr
Tatiana