View Single Post
Old 21-04-2010, 20:35   #11
Tatti
Junior Member

Tatti's Avatar

Ieder zijn eigen mening.

In ieder geval bedankt Judith dat je ons laat delen in wat er verteld is

Zelf blijf ik bij mijn standpunt, Sky komt voor de donder niet op ongeteste of Drager honden, ik wil niet de persoon zijn die later een mailte krijgt met als kop "We hebben nieuwe banden besteld voor de zoon/dochter van Sky"

En die kosten moet je ook nog maar eens kunnen dragen.
Opa en Oma krijgen ook geen spuitje als ze dement worden, zo van "ach ze zijn nu 70 en hebben toch een fijn leven gehad"

Mijn honden zijn een te groot en belangrijk deel van mijn gezin, om maar even laks over hun toekomst te praten.
Over een jaar of twee willen wij er waarschijnlijk nog welke bij, en ik kan nu al zeggen dat die pup niet van een Drager X Drager combi zal komen, deze fokkers zal ik echt niet het geld in hun achterste duwen, en hun sponseren.

Dat ze bij de avls nu zelfs al Drager X Drager vrij gegeven hebben voor de fok, vind ik gewoon niet normaal.
Bij hun zijn er tenminste nog honden die Vrij zijn, die hebben wij nog niet tot op vandaag.
Ik zou eerder tenderen naar het vragen van baasjes die eigenlijk niet willen fokken en waarvan de honden waarschijnlijk vrij zijn om deze toch te testen, en te proberen die honden in de fok te krijgen.

Gr
Tatiana

Tatti jest offline   Reply With Quote