Wij (ik en de hondjes) hebben het ook naar ons zin gehad. Zoals Marjan al schreef goede sfeer en natuurlijk lekker eten ... jullie hebben trouwens het speenvarken aan het spit gemist die was voor het avond eten van zaterdag, ik wilde nog een foto maken maar ben ik helaas vergeten.
Maar goed hondjes bloed prikken ging goed nadat we naar buiten waren verhuist, voor ons wat koud maar ja voor de hondjes rustiger en meer grip op de grond. Alle honden die op het lijstje stonden voor bloedafname hebben bloed gedoneerd aan de 3 vampiers.
Mijn hondjes Barry (crying wolf Bárány) heeft meegedaan aan de show, en is als 4de geplaatst met een Utje

in de open klasse reuen, met dit resultaat ben ik natuurlijk erg tevreden. Er stond weer een opmerking over zijn staart..... maar ja het testosteron gehalte was ook erg hoog in de ring, en dan ga je natuurlijk niet met je staart netjes in rust houding staan. Het bling bling en patst gehalte in de open klasse reuen was geloof ik nog het ergste van alle klassen.
Helaas ging er bij de heenreis wat mis en moest ik terug , ik was al bij apeldoorn ongeveer 70 op weg.. toen ik bedacht dat ik de bloedbuizen was vergeten, en ja zonder bloedbuizen natuurlijk geen bloedprikken.. gdv de gdv. Hierdoor was ik slechts 1 1/2 uur later op de plek van bestemming dan gepland.
Al met al een aanrader voor iedereen, zover is 500 km nu ook weer niet