Quote:
Maar ik vraag me af waarom sommige hier aanwezig zijn,want de laatste tijd gebeurt er hier zeer weinig en als er iets komt dan is het vaak negatief en op gewone berichtjes wordt niet gereageerd.
|
Ik deel deze mening niet helemaal Christa, ja er gebeurd de laatste tijd erg weinig hier maar dat er vaak negatief word gereageerd vind ik niet kloppen.
Ik heb de laatste forum postings eens doorgelezen maar kan niet echt veel negatieve postings vinden. Dus het valt allemaal best wel mee op het nederlandse forum. (andere fora bekijk ik niet zo vaak dus daar kan ik niet over oordelen)
Ik deel je mening wel wat betreft het plaatsen van een nestje op het forum. Als er op zo'n puppy bericht dan negatief word gereageerd is dit erg jammer.
Dat iemand het ergens niet mee eens is kan ik respecteren, we hebben immers te maken met vrijheid van meningsuiting. Maar ik ben wel van mening dat mensen soms beter moeten nadenken voordat ze in het wilde weg wat roepen. Zeker omdat er geen enkel belang mee gemoeid is en het alleen maar schade opleverd voor de betrokkenen en het nederlandse forum in het algemeen.
Maargoed, zoals ik in mijn vorige posting onder het kopje puppy's ook al zei. Ik hoop dat de discussies weer over wolfhonden kunnen gaan want daarvoor komen we tenslotte hier.
Groeten,
Barry Rokven