Het was inderdaad heel leuk in de Dierentuin, en de honden werden zelfs nog verwend met een lekkere knook.
In Sky zijn naam bedank ik hier nog eens extra voor daar die arme hond ja thuis noooooit wat te eten krijgt
Wat ik minder vond is dat Sky nu dus echt zijn hormonen begint te ontdekken, en blijkbaar Mizar niet luchten kon.
Bij zijn eerste uitbarsting stond ik eigenlijk kompleet sprakeloos te kijken, daar hij tot heden voor iedere grommende hond of wat daarvoor moest doorgaan ging liggen.
Mijn pupje van 21 maanden word dus volwassen.
Het respons van andere bezoekers was heel erg goed, vele kwamen inderdaad informatie vragen en de honden aaien.
Ouders die kinderen terug trokken waarbij te zien was dat die kleine gezichtjes de mening van mama of papa niet deelden, heb ik naar Sky toe geroepen zodat ze hem konden aaien, en de ouders zagen dat het uiterlijk maar fake is.
De foto's die wesley gemaakt heeft beperken zich tot een paar beesten uit de dierentuin, zijn motto "een Tsjech zie ik iedere dag" kinderen hè
Al met al was het een fijne dag, en heerlijk om weer eens met oude bekenden en nieuwe gezichten te kletsen.
Gr
Tatiana