View Single Post
Old 02-08-2010, 15:54   #17
Azazel
n00b

Azazel's Avatar

Quote:
Originally Posted by annomon View Post
En als iemand dan een antwoord geeft waarvan je heel stoer vindt dat dat voor jouw hond niet geldt en nooit zal gelden, geweldig, applaus, 30 veren in je ... Maar het leek mij toch niet de bedoeling om dit topic te starten om zo je eigen hond en/of je relatie met hem gunstig af te kunnen schilderen ten opzichte van de hondenrelaties van anderen, die andere ervaringen hebben, of het voor zichzelf gewoon gemakkelijk willen maken en veel sneller naar een muilkorf grijpen?
Ik weet niet met wat voor ogen jij dit topic leest, maar ik zie hier niemand zichzelf op de borst kloppen. Ik lees alleen, in wat voor situaties mensen hun hond een muilkorf omdoen.

Er word ook geen waardeoordeel gegeven over jou of jou hond.
Er word alleen gesteld, dat wanneer je hond, jou als eigenaar (in wat voor situatie dan ook ) aanvalt, er wellicht iets mis is met de verhouding tussen hond en baas. Dat zegt niets over de hond en ook niets over de baas.

En daar kun je het mee eens zijn ja/nee. Jij bent dat duidelijk niet, en reageert dan heel gepiekeerd richting mensen waarvan de hond die problemen niet heeft.

Dat is erg jammer en ook totaal onnodig.

Gr,
Barry