Quote:
Originally Posted by jmvdwiel
Mijn doggie is gemuilkorft als hij in de douche moet, voor mijn veiligheid en anders gaat het douchen echt niet lukken.
En mijn Doggie heeft een muilkorf om bij wandelingen met vreemde honden, niet tijdens de normale wandelingen.
Korf om is ongeacht of hij het wel of niet leuk vind, als ik het nodig vind dan krijgt hij er gewoon 1 om.. oh ja en ook als we vervelende dingen moeten doen anaalklieren leegmaken of tijdens het bloedprikken...
|
Overigens vind ik ook hier niks mis mee hoor. Dit zegt nog steeds niet dat de onderlinge verhoudingen niet goed zouden zijn. Judith neemt gewoon geen enkel risico. Volgens mij heb je ook vrij veel honden toch? Dan ga je ook echt niet de hele dag werken aan 'je relatie met je hond'. Ik kan me dan wel voorstellen dat je wel wat beters te doen hebt. Hij moet zich gewoon aanpassen in de roedel, en als hij dat even niet doet, hup, gelijk zo'n ding om.
Maar ook als je gewoon maar 1 hond hebt: Er zijn mensen die alles altijd onder controle willen hebben, en er zijn er die dat niet hebben en probleemsituaties dan uit de weg gaan of ze gewoon praktisch benaderen.
Correct me if I'm wrong Judith, maar ik denk dat Judith en ik meer van het laatstgenoemde slag zijn ...