Oeps

weer eens een misverstand! Jullie wonen toch net als wij in het oosten van het land??
Ik was juist op zoek naar iemand in het westen! (randstad, lees nog maar ff m'n berichtje

)
En al tig keer heb ik mensen naar jullie doorverwezen hoor!
Ik geef nieuwe geinteresseerden in Wolfhonden altijd aan dat er veel verschillen zijn tussen TsW en SWH, maar dat er binnen ieder ras vanzelfsprekend ook individuele verschillen zijn.
En aangezien ik maar 2 TsW's heb, zeg ik bezoekers bij ons ook altijd dat het zinvol is om ook nog een afspraak met jullie te maken. Juist omdat jullie er meer hebben, waardoor ze een nog betere indruk kunnen krijgen. En ik vertel er ook altijd bij dat jullie zelf heel veel ervaring hebben met Tsw en DH en ze ook nog beter dan ik de verschillen er tussen uit kan leggen.
Enne, als je in't vervolg nog vragen hebt over wat ik schrijf en/of bedoel, bel me dan svp gewoon even!
De laatste tijd heb ik prive wat nare dingen achter de rug en ben vanwege een zware hersenschudding en scheurtje in bekken niet zo mobiel, anders was ik al lang weer eens komen buurten hoor!
Groetjes,
mijke