Sky begint nu ook, en of het nu patsen is of gewoon het feit dat menneer zijn ballen ontdekt heeft zal me eigenlijk worst wezen
Ging mijn onnozele schaap een paar maanden geleden nog liggen en onderdanig rond kruipen bij iedere hond die zijn muil maar open trok, begint hij nu dus zelf zijn muil open te trekken.
Iedere buikschuiver die een grote mond tegen hem heeft (en dat zijn nogal wat) negeert hij volledig, maar iedere hond die qua grote in zijn buurt komt krijgt op voorhand een keelgrom van Sky, en antwoord het beest dan staat die lomperik van mij zoals bij de dierentuinwandeling van het TWK op zijn achterpoten en scheld als een viswijf.
Ik durf het dus niet aan om hem dan gewoon los te laten lopen, wat tijdens diezelfde wandeling van het TWK heb ik al gemerkt dat als Inc het evenwicht verstoord vind, hij zich ermee bemoeid.
Of Sky nu in de toekomst met wandelingen een bekverbod opgelegd gaat krijgen weet ik nog niet, want het is natuurlijk niet de bedoeling dat andere honden hem zonder afstraffing onder handen mogen nemen, en te vaak heb ik op wandelingen al mensen gezien die hun honden of maar gewoon lopen laten en er lak aan hebben wat deze beesten doen, of er domweg geen controle over hebben.
Thuis is Inc nog altijd de chef, maar met wandelen probeert Sky nu doorlopend die rang van hen over te nemen, maar de dikke witte denkt hier dus behoorlijk anders over.
Gr
Tatiana