Na lange tijd niks meer van me te hebben laten horen nu maar even weer een up date.
Zijn ondertussen naar pozna in Polen geweest.
Hebben daar weer veel geleerd.
Heb met korben nog een jeugd presentatie gedaan en er is weer veel belovend uitgekomen. Martine nog bedank voor je hulp toen.
Heb ook erg weinig tijd afgelopen tijd en komende tijd.
Bij ons op het werk te weinig mensen of te veel werk. Hahaha
dus weinig kunnen trainen.
Heb korben wel al op de mouw gehad op het veld.
Was erg trots.
Zijn ook bezich met speuren.
Maar goed.
Hij is ons knuffelding en leerd steeds dingen bij.
Ook dat we na die meeting in pozna Polen zijn geweest heeft hem ook goed gedaan. Hij heeft veel geleert.
Dat was in zijn gedrag goed merkbaar toen we terug waren.
Sinds een paar weekjes terug plasde hij prongelijk met een pootje de lucht in.
2 weken erna weer een keertje.
Sinds donderdag pas echt.
Ook vandaag heeft hij laten zien dat hij dat goed kan.
Ben trots op hem dat die dat nu doet.
Waarom geen idee. Is mijn kindje.
Vind gewoon geweldig dat die dat zo in 1 leer echt begon te doen.
Ook toen ik mijn verjaardag vierde met allemaal mensen in huis en erg veel lekkers op tafel kon ik hem nu los laten lopen.
Moest hem wel in de gaten houden in het begin maar oplaatst zocht hij een plekkie naast me en ging lekker liggen. Toen hebben we de hondjes ook even verwent. Ze waren ze lief. Dan vind ik mogen ze ook wel wat lekkers van tafel.
Maar daarna weer gewoon lief zijn. Deden ze meestal ook wel.
Ik heb echt geen spijt van dat we hem hebben.
Ik train dan wel met hem voor de beveiliging maar meer om samen iets te doe. Bezich te zijn. Uitdagingen aangaan met zijn 2en. Vinden er beiden toch wel stikkum leuk.
Ik merk dat hij graag wil en hun het hem.
Dat ik mischien nooit klaar krijg pech. Lukt het lopen we de keuring voorde gein en zien wel verder.
Maar goed. Eerst maar eens weer tijd hebben om elke weer trouw te kunnen trainen. Dat zit er nog even niet in.