Ik vindt het jammer dat deze topic weer erg afdwaalt van het oorspronkelijke onderwerp n.l. een herplaatser bij Kim.
Kim voor mij ben je een held een ieder die een herplaatser in huis neemt verdiend respect ongeacht waar de hond vandaan komt en ik denk te weten waar zij vandaan komt.
Wij wonen in een rijtjeshuis aan de buitenkant van Amsterdam dus twee Tsjechen is voor ons het maximum en een Tsjech die een tijdelijk huis voor een paar weekjes zoekt is altijd welkom mits hij of zij het met Lupo en Mizar kan vinden.
Ik snap de discussie niet of je een hond van een fokker die zijn teven of reuen probeert te herplaatsen wel of niet geholpen moeten worden.
Wat mij betreft neem je een hond om de hond wat mij betreft zijn ze me allen even dierbaar. Tuurlijk zal ik liever eerst een hond herplaatsen van iemand die om prive redenen zijn hond niet meer kan houden. De fokker heeft n.l. de ruimte om zijn hond nog even bij zich te houden tot er iemand langs komt.
Dus hulde aan een ieder die een herplaatser in huis genomen heeft.
En aan een ieder die om wat voor reden dan ook zijn hond moet herplaatsen schroom niet om hem of haar op het forum te zetten zodat deze goed terecht kan komen.
Gerard Jeurissen
|