Hai Vannessa,
MIjn pup is nu vier maanden uod maar het is me een geknoei geweest met het eten het spoot er bij hem vanachter uit om gek van te worden , pure kip met rijst hielp ook niet, ben toen over gegaan op eukanuba lam rijst en dit heeft geholpen , hier heb ik hem een tijdje op gelaten en nu voer ik eukanuba pup junior normaal en dit gaat ook goed .
maar heb dus heel veel geinformeerd over vleesvoeding en heb ook veel reacties van mensen gehoord , deze mensen waren allemaal zeer tevreden ook over BARF.
Vandaar dat ik hier ook eingelijk de vraag heb gesteld of iemand iets over vleesvoeding kon zeggen want ik blijf het moeilijk vinden .
Kijk in een goede brok zit ook alls in alleen je moet even uitzoeken op welke brok jou hond het beste doet

een hond moet zijn voeding opnemen en met vlees zeggen ze dat dat ook gebeurd en dat de hond ook bijna geeen ontlastng heeft . Bij brokken kan dit ook als er maar niet meer granen en dergelijke als vlees inzit .
Mijn andere honden doen het goed op de brok en pens wel vuile pens , maar met die kleine ben ik nog aan het twijfelen ik heb nu energique gehaald en ga één voeding brokken stopzetten en daar voor in de plaats geef ik energique kijken wat ie hier op doet.
Als dit mij niet bevalt stop ik ermee en ga ik het ook niet meer uitproberen en ga dan alleen brok voeren en mischien later een beetje pens.
Ik hou je op de hoogte .
groetjes,
Ellen.