Bedankt voor de info Christa & Joyce!
Ik denk dat er een heleboel bakerpraatjes de ronde doen.... en wetenschappelijk bewijs is er maar mondjesmaat. Soms denk ik dat het "barf front" de eigen ruiten ingooit door allerlei beweringen los te laten over droogvoer, jammer. Het zal zoals altijd ook wel met de centen te maken hebben, wetenschappelijk onderzoek kost geld en in de voerindustrie is geld zat om onderzoeken te doen, in tegenstelling tot de barfhoek. Aan de andere kant: waar een wil is is een weg, en het aantal barfers is inmiddels toch wel zodanig gegroeid dat er geld bij elkaar te zoeken zou moeten zijn.
Joyce, ik betaal € 2.65 per kilo, maar alleen als ik een maandvoorraad tegelijk koop. Anders is het € 2.95. Per maand ben ik aan die twee wolfjes dus al € 115.- kwijt, de 3 anderen krijgen gewoon Cavom met af en toe een lamsrib/soepkip traktatie.
Helemaal barfen zou goedkoper zijn (met vlees van de islamitische slager), alleen heb ik de tijd niet om dat allemaal verantwoord samen te stellen. Zelf leef ik op cafeïne, nicotine en kleurstoffen en rauwe groenten pureren voor de honden (en dan bedenken hoe ik die brei bij ze naar binnen krijg) is voor mij echt teveel gevraagd helaas...
groetjes weer,
Marian
|