Nee ik bedoel niet om als levend proefkonijn te gebruiken maar deze hondjes zouden in de natuur ook geen recht/kans van leven hebben en dood gaan. Dus waarom niet voor de wetenschap 'afstaan' waarna humane euthanasie zodat onderdelen voor de wetenschap/verder onderzoek naar dwerggroei gebruikt kunnen worden? Doordat deze hondjes medicynen krijgen kunnen ze een redelijk leventje krijgen maar het worden nooit gezonde hondjes.
En ik snap de fokkers niet die nog steeds niet testen, met 1 gezonde pup extra in het nest en je hebt je test kosten er ruim uit en dus verdien je dan meer op dat nest.
Dus waarom is het wel geoorloofd als fokker om niet te testen, dwergen te fokken die vervolgens door iemand anders(stichting) met veel geld en medicynen in leven worden gehouden? omdat het van die lieve pluizenbolletjes zijn? Moet niet gekker worden, dadelijk komt er nog een of andere idioot die het leuk vind om 2 dwergen te kruisen... beginnen we een leuk nieuw ras want er zijn blijkbaar mensen in geinteresseerd in zo'n schattig klein wolfje zonder haar.
Dus testen en geen nieuwe dwergen! die test is er niet voor niets.......
Quote:
Originally Posted by Barrel
Ik mag toch hopen dat je hiermee niet bedoeld als levend proef'konijn' in een hokje?? Dan is het leven nog tig x harder voor zo een hond.
|