View Single Post
Old 02-10-2005, 22:50   #12
mijke
Senior Member

mijke's Avatar

Default Incomplete showuitslag!

Vanavond heb ik (voor zo ver mogelijk) de showuitlag van de kampioensschapslubmatch geplaatst.

Maar jammergenoeg was er vandaag geen bord geplaatst waarop alle uitslagen op werden vermeld.
Daarom weet ik ook niet precies wat de uitlsagen van alle verschillende honden waren. (van sommige weet ik het wel, van andere niet. )

Daarom heb ik bij de showuitslag hier op de site alleen de uitslag van van de honden die geplaatst werden ingevoerd.

Maar wellicht heeft Lies van Essen (secrataresse NVTW) kopien van alle uitslagen en wil ze hier nog al de ontbrekende info aanvullen!
En bovendien kan iedereen ook individueel de uitslag van zijn/haar hond doorgeven! Deze uitslag zal ik dan alsnog invoeren

Jammergenoeg kon ik ook niet eens de uitslag van alle geplaatste honden invoeren!
Want sommige honden zijn door hun eigenaar nooit opgegeven voor de data base
Je kunt zelf je hond toevoegen door in de linker kolom op de site bij databank te klikken op "hond aanmelden".

Even technische uitleg wat nu het probleem is:
Als een hond hier in de data base staat krijgt hij een ID nr waardoor hij in bv een automatisch programma van de showuitslagen ingevoerd kan worden.
Als hij niet in de data base staat, moeten er eerst veel meer handelingen verricht worden, gegevens ingevoerd worden etc. E.e.a. wordt dan ook pas na de vlg update verwerkt en zichtbaar.

Van de geplaatste honden ontbreekt op de showresultaten dus nog:
Xenos Xerxes de Louba-Tar - 1U Jongehondenklas reuen
Shaimar Sivy de Louba-Tar - 1U BOB Openklas teven

Verder hieronder nog even de aantallen honden die er waren:
puppyklas reuen: 4
jeugdklas teven: 1
jongehondenklas reuen: 2
jongehondenklas teven: 2
openklas reuen: 7
openklas teven: 10
fokkersklas teven: 1

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote