Pour info si c'est pas changé là ont dira pas que je suis pas encore correcte moi perso
Hello, continuation(suite) has your message, I ask you to remove our city address and phone number(city coordinates) of address, telephone on the index card(form) of the following bitch geméthoues of the wolves of the ostrovent, I ask you to remove my telephone, my city address and phone number(city coordinates), I think etre has meme to pass on his(her,its) information personally.
Others part for more than two years we ask that the photo of chaa' rey charushila of the domain of the black coomb is to change regrettably nobody ecoute or hears(understands) our demand(request), you advance this race then make correctly for French also and changre pity the photo of delco of the domain of the black coomb said hu' nass seriously think you credible of etre in France by sticking us some shit on the photos of our dogs .....................? I think not
Thank you for making the necessaire as quickly as possible ....................
I always stay has to say to me that etre can this message will be read ............... For two years ................... etonnant lupoides vero best regards
traduction
bonjour, suite a votre message, je vous demande de retirer nos coordonnées de ville d'adresse, de telephone sur la fiche de la chienne suivante geméthoues des loups de l'ostrovent, je vous demande d'enlever mon telephone, mes coordonnées de ville, je pense etre a meme de transmettre ses infos personnellement.
D'autres part depuis plus de deux ans nous demandons que la photo de chaa'rey charushila du domaine de la combe noire soit changer hélas personne n'ecoute ou n'entend notre demande, vous mettez cette race en avant alors faites le correctement pour les français aussi et pitié changer la photo de delco du domaine de la combe noire dit hu'nass sérieusement pensez vous etre crédible en france en nous collant de la merde sur les photos de nos chiens.....................? Je pense pas
Merci de faire le necessaire au plus vite....................
Je reste toujours a me dire que peut etre ce message sera lu............... Depuis deux ans................... etonnant amitiés lupoides vero et sa meute