View Single Post
Old 16-06-2011, 14:12   #18
admin
Moderator

admin's Avatar

Quote:
Originally Posted by Lorry - MLS View Post
Avez vous conscience que je n'ai jamais signé de contrat avec WD, comme quoi, je m'engageai à ALIMENTER votre base de données ?

De même, je n'ai jamais donné le moindre accord écrit, pour que les photos de mes chiens soient prises sur mes sites pour se retrouver ICI !

Nous n'avons aucun role de partenariat commercial entre WD et moi ! aucune obligation d'échanges

Même, la Publicité gratuite de WD, (pour annoncer les mariages) je n'y ai pas recours ....

Je n'ai aucune obligations légales et officielles envers WD et WD n'a aucun droit de regard LEGAL sur mes chiens ou mon travail

Pourquoi vous ne respectez pas ça ???
One more time - the "owners" of the Cechoslovakian Wolfdogs like names, dates of birth, officially published health results, names of the parents is "THE BREED", and "the FCI". It is not copyrighted by you. This information is added without asking for ANY PERMISSION.
What is yours is you personal data - if you don't want we can remove any personal data about you. Everyone has the right to do this. All the time.

I do not force you to cooperate. It is YOUR FREE WILL. But if you do not cooperate DO NOT COMPLAIN that something is wrong. MAYBE the people send us not completely correct data. But at LEAST they are trying to do something for other CsW owners...
admin jest offline   Reply With Quote