Thread: Behendigheid
View Single Post
Old 02-09-2011, 21:35   #64
jmvdwiel
Senior Member

jmvdwiel's Avatar

Gisteren weer de eerste les gehad van ondertussen ons 5de seizoen behendigheid .
Weer paar nieuwe honden , maar geen nieuw testoteron in Barry zijn groepje, het echte testosteron blijft dus bij Barry en de finse lappen reu. Verder is zijn vriendinnetje de toller Amai er ook weer bij. En nog een aantal nieuwe honden, een boxer gecastreerde reu, een witte herder(of hoe je ze tegenwoordig moet noemen) teef.... barry dacht daarin zijn vriendin te zien maar tijdens het neuzen kwam hij erachter dat ze het niet was en moest er toch even een flinke grom komen ... Nare man blijft het, en 2 erg snelle Border collie teven.

Barry had er zin in gisteravond en sloeg zich dapper door de oefeningen heen.... blijkbaar kijkt Barry toch beter naar mij dan ik denk want door mijn fouten (te snel naar nieuw toestel kijken/draaien) ging hij een aantal keren de fout in en ging de tunnel dus niet in... het blijft lasting op precies het juiste moment in de juiste houding te springen/rennen naar het nieuwe toestel.
De palen gingen gisteravond helemaal zonder strips.. dus het lijkt erop dat het wat gaat worden

a.s. Zondag hebben we weer een wedstrijd en als hij net zo goed zijn best doet als gisteravond zie ik het helemaal zitten, zo niet dan hebben we toch een leuke dag saampjes.

Last edited by jmvdwiel; 02-09-2011 at 22:04.
jmvdwiel jest offline   Reply With Quote