Thread: Behendigheid
View Single Post
Old 23-10-2011, 22:32   #75
jmvdwiel
Senior Member

jmvdwiel's Avatar

Tijdens ons verblijf in Spanje hebben Barry en ik toch onze 2e plaats weten vast te houden op de onderlinge competitie voor beginners 2011 van de URV
We hebben ook nog een echte prijs in ontvangst mogen nemen ondanks dat we niet op de laatste wedstrijd waren, een echte beker en iets lekkers voor de baas (waar Barry natuurlijk ook van mee mag genieten)

Deze cursus lopen Barry en ik tussen echte gevorderde honden, het doel is dus nu geen dingen leren, maar hele parcoursjes lopen. Zowel voor Barry en mij een hele uitdaging iedere keer 10-15 sprongen achter elkaar doen. Voor mij dat ik Barry beter niet kan corrigeren als er iets fout gaat om de snelheid er in te houden dus als hij onder een sprong door gaat of iets anders fout(in mijn ogen) gaat dan niet opnieuw proberen omdat Barry het volgens de trainer toch niet weet dat hij het fout heeft gedaan.........voor mij een hele beproeving dus.
Nu nog iets vinden waar hij enorm gemotiveerd van raakt zodat hij net als zijn 1e 2 rondjes het hele uur 'snel' blijft. ben me nog aan het bedenken of een bakje pens misschien motiverender werkt op het einde.......voor mensen die suggesties hebben
jmvdwiel jest offline   Reply With Quote