Thread: Wist u dat...
View Single Post
Old 28-11-2011, 22:07   #438
mijke
Senior Member

mijke's Avatar

Ben ook op de Winner geweest (misschien hoor ik tot de happy few 1 % "gelukkigen" die gerespecteerd wordt?) en heb samen met Marjan en Eric in de N.V.T.W. stand veel info over het ras kunnen geven

Had ook mijn "wandelend promotie materiaal" Yazhi mee voor het promoten van de Dwerggroei test.
Nu deze vrolijke donderstraal weer een lekker vachtje heeft vinden veel mensen haar een "super leuke/mooie pup" en vroegen zich af welk ras dit nu wel is..... Kon dus mooi gelijk overal vertellen dat het geen pup is maar een "in feite zieke" volwassen hond die niet zou kunnen surviven zonder 3 x pw een injectie en dagelijkse tabletten
Op enkele debielo's na, die ondanks dat toch wel graag zo'n doggy wilde hebben , schrokken de meeste mensen hier toch wel van!

Maar... wat mij op deze Winner (in vergelijking met voorgaande jaren) het meeste opviel was dat heel veel mensen met interesse (of eigenaar van) honden in rasgroep 1 uit zich zelf vroegen: "is dat nou zo'n dwerg waar ze het op internet over hebben?"
Zelfs in het engels werd mij dat meerdere malen gevraagd

WOW! Wat is internet toch een SUPER medium!
En "YES" het gestaag doorgaan met her en der posten van info over dwerggroei op internet WORKS!!!!

En natuurlijk zal nu ook niet iedere eigenaar/fokker nu direct gaan testen Maar het begin, dat eigenaren en fokkers zich van deze gen mutatie bewust worden, is er!
En dat was voor mij persoonlijk de beste "opsteker" op deze dag!

Want , zoals sommigen in mijn omgeving weten, was het niet makkelijk om in TsW wereld te beginnen over dwerggroei binnen ons ras... (ik ontving bv tig bizarre mails en PB's waarin mij verteld werd dat dit niet voorkwam binnen dit ras. En later zelfs items in sterkere bewoordingen)
Toch ben ik stug door gegaan en was niet altijd blij met wat ik over mij afgeroepen had (mbt info geven over Dwerggroei en DM binnen de TsW)_

Maar ooit heeft een van de schrijvers op dit forum gereageerd met "pitbul" over al mijn acties in deze
En inmiddels (zeker na mijn ervaringen op de laatste Winner) vind ik dit een "Geuzennaam" en denk ik positief "de aanhouder wint"
Ik zal mijn Winner ervaring binnenkort ook nog ff copy/pasten in de info over dwerggroei zodat dit niet "ondersneeuwt" in deze rubriek

En verders heb op de Winner geen "stengels" ingeslagen, maar hoefjes en runder oren met spierweefsel (waar doggy's hier ietwat gestoord van werden) en "kalfsblazen" en koeie kop huid (Waar Yazhi alleen in ligt te rollen om geur over te nemen!) Afijn het is allemaal leuk spul voor je doggies , maar het ruft je toko uit!

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote