Nieuwe geinteresseerde....
Ik zal allereerst mijzelf even voorstellen.
Ik ben Xi-sheng Luo, nu 21 jaar en student in 's Hertogenbosch
Ik heb mijn leven begonnen in meerdere pleeggezinnen, allen met een (oudere) hond in huis. Nu ik op mijn eigen woon voel ik me vaak eenzaam omdat ik de aanwezigheid van een hond enigsinds mis.
Na een "nachtelijke" wandeling kwam ik een eigenaar van een Wolfshond, en heb ik deze aangesproken; waarnaa hij mij heeft verwezen naar deze site.
Met mijn voorliefde voor wolven en honden heb ik het in mijn hoofd gehaald om een Wolfshond in mijn leven te betrekken.
Omdat ik echter bij verschillende pleeggezinnen heb gewoond heb ik nooit echt "ervaring" op kunnen doen met verzorging e.d. van een hond, en daarom dus ook mijn post.....
Ik heb reeds begrepen dat het een roedeldier is, en dat dit inhoud dat ik cker 2 in huis zal "moeten" nemen (waar ik bereid voor ben, en met liefde zal doen).
Daarnaast dat ze veel beweging nodig hebben, iets waar ik zelf geen problemen mee heb, gezien ik zelf vaak ga hardlopen.
Doch ik wil mezelf niet in een lading problemen gooien, en vraag ik u voor wat tips, waar ik zeker aandacht aan zal moeten besteden.
Bijvoorbeeld of het "budgetair" verantwoord is.... (gezien het feit dat ik immers nog een student ben).
|