View Single Post
Old 16-03-2006, 09:56   #13
Jason
Junior Member

Send a message via MSN to Jason

Nu Donderdag 16 maart 2006, 1 dag NA mijn bezoek aan Stefanie is mijn "fundamentele besluit" om (wanneer ik begin) te beginnen met een oudere TsW redelijk onderuit gehaald. De rede hiertoe is, dat ik niet weet wat de TsW allemaal heeft mee gemaakt en gewend is, en ik wil niet het risico lopen dat wat ik graag zou willen dat ie doet dat dat er als iets dat niet mag in is geprent.
Dat het na een gewenningsperiode opnieuw geleerd kan worden is niet het probleem, echter de reden waarom de TsW dan weg gedaan wordt (wie is er nou gek genoeg om hem /haar zo maar weg te doen) en hoe deze is behandeld.

Eventjes vertellen over Woensdag 15 Maart =) *zal proberen het kort en krachtig te houden*

Na arrival op locatie was het eventjes goed rondkijken welk huis ik nou moest hebben... mjah als je op de sluis zelf staat is dat niet goed zichtbaar Toen maar een voorbijganger aangesproken, welke de buurman bleek te zijn.
Eenmaal de goede richting gewezen gekregen te hebben ben ik na kennismaking met Ayla bij het hekje het terrein op gelopen.
Daar op de deurbel gedrukt en mijn aandacht verloren aan Ayla en de pup (Indy?).
Zo'n 3 minuten later en Weet ik niet hoeveel likken over mijn gezicht besloot ik maar om voor de zekerheid te bellen
Na kennismaking ben ik binnengekomen en zijn we aan tafel gaan zitten waar ik een bakje koffie kreeg en een fotoalbum om door te kijken.
Tjah, het eerste wat me opviel was wel dat ik iets groters had verwacht maar jah, hier in DenBosch heb ik ook alleen Reu-en gezien.
Enfin, een middagje met veel en hele mooie foto's van TsW's, de vorige TsW van Stefanie haar pup's, en van Ayla.
Na heel wat gespreksstof over omgang, voedding en gedrach een verhaal over een logerende TsW-Reu, en hoe deze de boel op stelten heeft gezet om nog even de "verwoestende kracht" duidelijk te schetsen .
Duidelijk was wel dat Ayla buiten meer "in haar element" was dan binnen, maar dat de Pup een Bijna onuitputbare bron van energie had.... en overal op probeerde te bijten...
Toen maar even een wandelingetje gemaakt (waar Ik door Ayla de dijk af werdt geleid volgens Stefanie, maar van mij mocht het Ben echter wel terughoudend geweest, anders was ik de dijk afgerent ipv af gelopen....) Terug de dijk op wel gerend, en bijna mijn aandacht verloren voor een zeker PrikkeldraadHekje... toch maar goed dat ik ook nog even keek waar ik naartoe rende ipv Ayla in het oog houden tijdens het rennen....
tjah, hierna was mijn bezoek min of meer voorbij....
werdt afgezet bij de bushalte en toen op weg naar huis...
Eenmaal in Denbosch weer aangekomen was ik nogsteeds aan het "stralen" en mensen keken mij aan van 'wat is die blij'.... of ik zat zo erg onder de TsWspeeksel dat mensen maar niks zeiden
Ben die dag veel belangrijk(ere) informatie te weten gekomen welke nu wel in mijn achterhoofd hangt maar ik niet getypt krijg.... (ben nu nog aan het Na genieten )

Kortgezegd ik heb enorm genoten, en wat meer ervaring opgedaan. Ik kijk uit naar het volgende bezoek .
Maar eerst nog maar wat andere TsW eigenaren bezoeken, om te kijken hoe de TsW daar zich gedraagt.

**** als ik dit straks na lees dan snap ik er misschien zelf niks meer van maar tis maar goed dat de Edit functie is uitgeschakeld, anders is d'r ineens een hoop verdwenen. ****