View Single Post
Old 20-12-2003, 22:47   #2
of_Mercedes_Dream
Junior Member

Hallo,
Ik heb ook zulk een ervaring gehad in Brussel op 13/12/03. De eerste tsjech (Yanek de New Flame) die in de ring kwam kreeg een uitmuntend, zoals hij reeds 3 jaar krijgt op buitenlandse shows. Toen de tweede (een teefje)in een andere klasse opkwam heeft de keurder de uitmuntend geschrapt om een" zeer goed" van te maken. Iedereen kon het bekijken op het groot bord in de hoek van de ring. Toevallig was het deze teef, die als enigste een uitmuntend kreeg, van hetzelfde land afkomstig als van de keurder! Deze teef was wel mooi maar was onhandelbaar bij het keuren van de tanden. Wat onze Branca (de new flame) betreft: wij zijn blij met een" zeer goed "want we waren zonder enige training er naar toe geweest en ja ook bij haar was het tandenkeuren een fiasco. Voor zowel de hond als mezelf was het een primeur.
Ik heb dit al aan verschillende hondenshowers verteld en niemand schrok zich. Dat gebeurd wel vaker! Alvast één goede raad die mij hebben gegeven: kijk eerst wie de keurder is alvorens men inschrijft.
Groetjes uit Belgie
of_Mercedes_Dream jest offline   Reply With Quote