View Single Post
Old 10-05-2006, 09:08   #12
Ratheiser
Junior Member

Ratheiser's Avatar

Send a message via Skype™ to Ratheiser

Beste Conny,

Ook heb jij al vele reacties gekregen, ik wil me bij deze ook even aan deze aansluiten. Mijn echtgenote en ik kennen jouw probleem alleen maar te goed: Ik werk fulltime als directeur van een grote stichting en mijn echtgenote is parttime docente aan een hogeschool. Elke dag komt dan 's ochtends ook dezelfde vraag: Wie zou vandaag waneer met onze drie honden kunnen? Vaak zitten wij dan 's avonds samen op de bank en zijn gewoon bek af.
Ook jouw probleem met de tuin is ons niet onbekend. Om deze reden hebben wij nu alles gras uit de tuin gehaald en zijn momenteel ermee bezig een kennel langs ons huis te laten bouwen. Dat geeft onze beesten de benodigde ruimte (ongeveer 25 meter in lengte en 3 tot 7 meter breedte) de mogelijkheid ook gedurende onze afwezigheid achter elkaar aan te jakkeren en te 'leven'. Een dure grap inderdaad, maar we denken dat onze honden dit zullen waarderen; en wij dus ook.

Ik wens jou heel veel sterkte met jouw nepwolf en hoop dat je weer een beetje tot rust kan komen.

Gershom
Ratheiser jest offline   Reply With Quote