Hoi Mijke, ok dat is jammer van dat wijzigen, moet ik een beetje rustiger gaan typen, ben zo verwend door "spellingscontrole"
V.w.b. Aram is het erg goed gegaan vannacht hij heeft samen met Pascha in de woonkamer geslapen, zo`n 10 uur!! en meneer had ook geen hoge nood vanmorgen, op het uitlaat veldje heeft hij eerst eens op zijn gemak rondgesnuffeld voor de eerste plas kwam, Hij is dus goed zindelijk, en heeft een grote blaas

.
Gina heeft vanmorgen geprobeerd haar rangorde positie te verdedigen t.o.v. Aram( ik heb helaas niet gezien wat de aanleiding is geweest), ging er even heftig aan toe, maar in no time lag Gina op haar rug, gaf haar buik bloot en bewoog niet meer. Aram liep een paar stappen weg, en kwam toen weer terug om Gina te besnuffelen en zelfs te likken, allemaal prima. Gina zal het nog wel een paar keer proberen de komende dagen.
Maar de lichaamstaal voor de honden onderling is duidelijk genoeg, dus ze zoeken het maar lekker uit samen.
De band tussen Aram en mij gaat erg goed, gisterenavond heb ik hem zoveel mogelijk genegeerd, en vanmorgen na dat Aram mij heeft begroet, zeer uitbundig overigens

, ook weer even genegeerd.
Nu liggen ze alledrie uit te rusten van het onbijt,
Over een uurtje of zo ga ik het los lopen en hier komen is trainen met Aram, ben benieuwd hoe dat hij dat gaat doen,
Groetjes Bert.
O ja, Mijke ik wilde een avatar plaatsen maar ik krijg mijn fotootje niet klein genoeg

, tips??