View Single Post
Old 20-05-2006, 14:50   #42
herder
Musketier

herder's Avatar

Hoi Barry,

Dat is nog eens een hondenren , ik neem aan dat die twee witte draden de stroomdraden zijn?

Ik had van Stefanie al een soortgelijk advies gekregen, ik ga marktplaats is afspeuren naar zo`n schrikdraad apparaat, ik weet dat het voor Aram en Pascha in ieder geval zou werken, Gina zou er gewoon tegen aan gaan liggen slapen is erg overdreven hoor, maar Gina is niet snel ergens van onder de indruk

En dan hoef ik ook minder te investeren, want dan kan mij tuin blijven voor wat tie is, evt het tweede draadje op de "gevangenis" manier( eerdere tip in dit topic) bevestigen en dan heb ik redelijke zekerheid dat ze in de tuin blijven.

Bijkomend voordeel, als je als inbreker al zo stom bent om in te breken op een plaats waar à niets te halen is b twee Duitse herders en een TSW vrij rondlopen en dan c moet je er ook nog schrikdraad voor trotseren, wat overigens minder zeer doet dan Gina tegenkomen

Leuke foto`s, mooie honden en een goed tip, leuke website heb je trouwens(Updated : 03-09-2004???), ik wil dat in de toekomst ook eens gaan proberen te bouwen, volgens mijn casema abonnement heb ik daar gratis ruimte voor.

Groetjes Bert.
herder jest offline   Reply With Quote