View Single Post
Old 22-05-2006, 13:54   #52
laszlo
Junior Member

laszlo's Avatar

Ik heb, net als Letty al zegt, met Laszlo heel wat trainingen achter de rug. Club- examens 1 & 2 gehoorzaamheid (verg. met land. G&G 1). En inderdaad, zoals jij al zegt, is het goed als een ander hem overneemt, bij mij blijft hij tijdens de training kl****. Hij kiest bij voorbaat al één hond uit en als hij de kans krijgt is die de klos.

Ik ben nu gestopt met de trainingen, omdat (Laszlo en Misty samen) we 5 trainingen in de week deden, wat voor mij pers. een beetje veel werd. Met Laszlo schoot ik er ook niet veel mee op.... Van het veld af en de oortjes waren weer ver te zoeken... Met de instructeurs schoot ik niet veel op. De één zei: Hard aanpakken, en de ander gebruikte de bloemetjes methode. Lekker duidelijk dus.

Daarom heb ik eigenlijk wel interesse om met andere TWH's te trainen, zoals Yolanda voor heeft gesteld.

Of het echt tot vechten komt weet ik niet... Kan niemand vinden die dat een keer wil proberen. Ik ben wel zover dat ie van mij een keer goed op z'n plek gezet mag worden... Verder laat ik hem altijd aangelijnd uit of in gebieden waar weinig tot geen honden lopen.

Laatst kwamen ze met z'n 2-en een herder van 10 jaar tegen die niet dominant was en verder eigenlijk geen interesse toonde. Dat ging (gelukkig) goed.

Heb me d'r eigenlijk bij neer gelegd dat ie zo is..