Hoi Barry,
Onze oudste Tsjech Goraggia is ook zo'n luilak zoals ik al eerder beschreef zijn uitslapen, luieren en nixdoen haar grootste hobby's, ook zij is niet gevoelig voor lekkere hapjes (ook nog eens mega kieskeurig met haar gewone eten).
Voor knuffelen is ze altijd wel in en daar wil ze ook nog wel 'wat'voor doen.
Wat wel een drive voor haar is, is jaloersheid ... als een van de andere iets krijgt of aandacht heeft of een speeltje heeft ... ja dan komt mevrouw wel in actie ..!
Ook is ze een fan van lawaai maken met haar brokkendobbelsteen, dit is een oud model en helaas niet meer verkrijgbaar, hij rolt niet dus ze moeten er meer voor doen wil er iets uit komen (stuiteren en zo), bij Goraggia gaat het dan voornemelijk om de herrie die het maakt op de houten vloer, ze kan je dan echt zo aankijken met een blik van erger je je al? nee ... dan ga ik nog even door!
Wat slopen betreft, dat valt hier wel mee, een oude doos zijn ze uren zoet mee en lege wc rollen doen het ook altijd leuk.
Voor een wandeling is ze wel altijd in, maar we hebben het weleens meegemaakt tijdens de vakantie in de bergen dat mevrouw het halverwege zat was en niet verder wilde ....
Ik vind haar luiheid niet zo'n probleem zolang ze maar voldoende beweegt en het geen verveling of ongeinteresseerdheid is.
groet Willy
|