Quote:
Originally Posted by herder
Hoe zit het met het temperament van zijn vader en broers en zussen?
Ieder zijn mening over bovenstaand (en de rest van Aram zijn verhalen) lees ik graag.
Zelf denk ik eerder aan iets medisch dan aan wat anders, ga morgen ook met hem naar de dierenarts.
Groetjes Bert.
|
Ondanks dat een aantal vormen van gedrag nog steeds in zijn karakter kunnen en zullen zitten

is er wel iets aan de hand.
Aram heeft een uitgebreidt en inwendig onderzoek gehad. hart, longen, ogen, gewrichten in orde. probleem is een serieus vergrote prostaat zeer waarschijnlijk door verstoorde hormoon huishouding ontstaan. ( langdurige stress is het meest waarschijnlijk). De prostaat drukt bij Aram omhoog en veroorzaakt een onprettig tot pijnlijk gevoel in het buik / heupen gebied. Deze druk kan zels de ruggewervel prikkelen.
Aram heeft een hormoon injectie gehad en ontstekingsremmers, na drie dagen moet er verbetering optreden, zoniet dan twee dagen pijnstillers geven ( paracetamol / novalgin). Dan nog geen duidelijke verbetering terug naar de Dierenarts. De dierenarts is er van overtuigd dat het echt een hormoon kwestie is, en hoeven we niet aan enge ziekten te gaan denken. Prostaat was al zo groot dat de Arts er met inwendig onderzoek niet voorbij kon komen!!
Ben ik even blij dat ik naar de dierenarts ben gegaan!!
Ik leer het "ventje" al een beetje kennen
Ik ben erg benieuwd naar evt. gedragsveranderingen.
Groetjes Bert.