View Single Post
Old 18-06-2006, 21:30   #2
Koos
Member

Christa,

Zoals je zelf zegt, ben je er niet bij geweest cq. naast gestaan en dan vind ik het niet gepast om hierover te oordelen. Je hebt het van horen zeggen. Weet jij wat er de oorzaak van geweest is en/of de aanleiding????

Je voorkeur of afkeur hierover uitspreken kan wel. Ik ben er ook niet bij geweest maar ik zal niet vertellen wat goed en wat niet goed is gegaan. Uiteindelijk is alles in een grote groep mogelijk. Dat het niet leuk is, is wat anders want het drukt wel een stempel op zo'n gebeuren waar, misschien behalve jij, iedereen naar uitgekeken heeft om er een gezellige middag van te maken.

Op voorhand was je al sceptisch ten opzichte van deze wandeling. Dat gaf je ook nu weer aan. Waarom ben je dan toch meegegaan en oordeel je nu al over mensen met de andere SW's. Misschien gaan die wel mee de volgende keer. En anders is het maar beter ook, jullie organiseren jullie eigen wandelingen en zover........ en daar gaan we weer, lopen er soms TW's mee, die met de nek worden aangekeken althans de eigenaren dan. Dus ook die mensen voelen zich niet op hun plaats in een groep SW's. Het omgekeerde doet zich dan nu ook voor.

Christa, ik ben er niet op uit om ruzie te schoppen via dit forum, maar als er honden vechten, dan zal toch iemand initiatief moeten tonen om ze van elkaar af te krijgen en te houden. Of dat in de ogen van iedereen juist is, is punt 2 maar laten we niemand de Zwarte Piet toespelen en andere insinuaties ten laste leggen.

Ik denk, dan ook dat er een wijze les getrokken is uit dit voorval en dat het zeker de volgende keer voorkomen zal worden en of maatregelen getroffen zullen worden. Of deze mensen houden hun honden aan de lijn of ze gaan niet meer mee en is het conflict tussen deze beide honden opgelost. Maar dan zal er wel weer een ander de klos zijn en zo ga je dan maar weer door, zolang totdat iedereen de balen er van heeft en alle activiteiten weer tot het nulpunt zijn gedaald.

Lang leven is het inititief om iets te organiseren dan ook niet beschoren.

Letty
Koos jest offline   Reply With Quote