Christa
Tot dit moment heb ik mij afzijdig gehouden, omdat ik het niet gezien heb.
Als jij, net zoals ik, de aanleiding niet gezien hebt, vind ik ook dat je niet mag oordelen. Aleen heb ik van meerdere eigenaren gehoord dat Angel het conflict aanging, en dat niet beide wondjes, bij Angel, van Aram afkomstig zijn. Dus om één persoon(hond) hier van vechten te veroordelen vind ik niet netjes.
Jij weet ook dat soms een bepaalde lichaamshouding of mimiek bij twee honden al een gevecht uitlokt. Angel heeft dus met 2 honden een conflict gehad. Misschien is hij iets dominanter dan de eigenaar beseft ??? Er mag natuurlijk over gepraat worden, maar als een eigenaar op dat moment niet met de andere eigenaar erover wil praten, moet je acher af zoiets niet op het forum "uitvechten". Ik dacht dat we allemaal een gezellige middag wilde, en volwassen mensen zijn die iets uit kunnen praten.
Wat betreft het rangbevestigend optreden kan de schrijv(st)er, je dat beter zelf uitleggen.
In je eerste reactie op de wandeling schrijf je, dat je het een gezellige middag vond, nu vertel je dat het dus niet zo geslaagd was en dat jij (en andere SW-bezitters) een volgende keer niet meer mee gaan. Dat zijn twee tegenstrijdige reacties op dezelfde wandeling.
Na afloop van de wandeling heb ik aan alle mensen gevraagd, hoe ze het vonden. Alle reacties waren "leuk, gezellig, voor herhaling vatbaar" (waren dat dan leugens ???)
Maar nu ik achteraf dit allemaal lees, bedenk ik me wel een tweede keer voordat ik weer iets organiseer.
(P.S. blijkt weer, dat mijn onderschrift waarheid is !!)
|