View Single Post
Old 18-06-2006, 23:14   #5
Smokey
Angel en Bachata,Luna

Smokey's Avatar

Quote:
Originally Posted by stefanie
Christa
Aleen heb ik van meerdere eigenaren gehoord dat Angel het conflict aanging, en dat niet beide wondjes, bij Angel, van Aram afkomstig zijn. Dus om één persoon(hond) hier van vechten te veroordelen vind ik niet netjes.
Jij weet ook dat soms een bepaalde lichaamshouding of mimiek bij twee honden al een gevecht uitlokt. Angel heeft dus met 2 honden een conflict gehad. Misschien is hij iets dominanter dan de eigenaar beseft ???)
Heel even een opmerking over die herder en Tsjech,was dus niet Angel maar broer van Angel,die lijken erg op elkaar,we vergisten ons ook,vergissen is menselijk,maar dat was snel opgelost,herder weggepakt en die andere Tsjech weggepakt en beiden andere kant uit,waren geen verwondingen.
Over de wandeling was erg leuk maar ga volgende keer toch liever met de Saartjes mee,niet zo gaten bijterig,vergeet niet Angel is de enigste die gaten heeft en trouwens raar plek in beide voorpoten,niks geen normaal correktie gedag dus van andere hond.Das alles wat ik er verder over zeg,wij verheugen ons op de pup die over een tijdje komt,kijken daar nu echt naar uit,heerlijk weer zo'n kleintje.

Groetjes Wilma
Smokey jest offline   Reply With Quote