View Single Post
Old 19-06-2006, 01:32   #8
Koos
Member

Christa,

Ik neem aan, dat jouw antwoord aan mijn adres bedoeld was.

Ik ben het er mee eens, dat ik niet kan oordelen omdat ik er niet bij was, maar als je mijn berichtje goed gelezen heb, heb ik dat er ook direct in geschreven.

Dat ik nog nooit op wandelingen ben mee geweest, heeft allemaal zijn gronden. Was er gisteren wel bijgeweest als ik geen puppykopers heb gehad en de andere wandelingen waren mij of te ver, of op de verkeerde tijd. Maar wat dat betreft heb ik dan daarover ook geen verantwoording af te leggen of ik wel of niet mee doe aan dit soort wandelingen.

Ik heb hier op het forum, gedurende de topic niets bemerkt over piercings en muilkorven en dat je daar al bij voorbaat sceptisch over moet zijn, houdt naar mijn idee in, dat je toch al met een bepaald idee naar deze wandeling toe bent gegaan.

Wat betreft de wandelingen met saarlozen waar Tsjechen bij zijn, heb ik uit zeer goede bron en niet een maal maar diverse malen gehoord. Maar ook daar was jij niet bij, dus kan je er ook niet over oordelen.

Dat misschien het ingrijpen verkeerd is geweest, is best mogelijk maar dan vind ik het gepast als dat direct aan de desbetreffende persoon verteld was en er nu niet een hele discussie over losbarst en zoals ik al eerder zei, de Zwarte Piet aan iemand wordt toebedeeld.

Ik kan me ook heel goed voorstellen, dat over en weer er bepaalde uitlatingen geweest zijn die misschien ook op een andere manier gezegd hadden kunnen worden en daardoor ook de stemming een beetje gedrukt heeft en de verstandhouding er niet beter op hebben gemaakt.

Maar hoe vervelend het ook is, het is gebeurd en terugdraaien kan niet meer maar om van een mug een olifant te maken, is ook niet de bedoeling.

Letty
Koos jest offline   Reply With Quote