denk dat hij rassen als de SWH en TWH niet eens kent, is een amerikaan

Vind zijn teksten niet eens zo slecht, zijn niet anti wolf, ook niet anti hond, maar wijzen erg duidelijk op de gevaren die kunnen bestaan als die 2 gekruisd worden en niet fatsoenlijk gehouden worden. Vergeet niet dat er in de VS een grote markt is voor wolfhybrides (onze honden zijn geen hybrides!!), stambomen bij elkaar verzonnen worden om een zo mooi mogelijk plaatje te krijgen , en veel van de potentiele kopers een hond nog niet normaal op kunnen voeden, laat staan een hybride!
Dit is geen tekst imho tegen de SWH of de TWH. wel tegen de wilde fok en kruisingsdrang van mensen en de 'hype' een wolfje te hebben. Dat zowel de SWH als TWH vroeger uit deze kruisingen onstaan zijn, veranderd niets aan wat de SWH en TWH nu zijn: honden nl!!
enne ff for the record: ik zeg niet dat de wolfhybrides die nu in NL etc geimporteerd zijn allemaal potentiele kindermoordenaars zijn, wel dat ik tegen deze fok ben en me bewust ben van de risiko's die er aan het houden en fokken met hybrides verbonden zijn.