Thread: rauw voer
View Single Post
Old 10-09-2006, 09:34   #5
wolfwilma
Junior Member

Default rauw voer

hallo flora
ik gebruik altijd brokken met als afwisseling vuile pens ze vinden het heerlijk en het is goed voor ze ik laat ze altijd 1 x in het jaar ontwormen vooral omdat gaya nog wel eens wat wil opeten in het hoge gras en ik niet altijd op tijd dat kan voorkomen (zeer snel) ik ben ooit in duitsland naar een wolvenbos geweest dat was wel zo interessant deze man leeft bij zijn wolven als hij bv bij de witte wolven kwam dan werd hij zo uitbundig gegroet waarbij alles in volgorde ging in rang eerst de leider die beschouwde hem als 1e leider hij sliep ook bij de wolven en hij heeft ook zwarte wolven die een stuk smaller en kleiner waren prachtig om te zien het blijven fascinerende dieren als je ooit naar duitsland toegaat moet je dat toch eens gaan bekijken.
ik heb trouwens sinds kort een reu erbij hij heet duma de louba tar 10 maanden oud zijn vorige eigenaresse was kleiner gaan wonen na een scheiding en ze heeft nog een duitse herder in huis en 2 kinderen dus dat ging niet meer plus ze ging hele dagen werken dus kwam hij bij mij terecht als je eens tijd hebt moet je maar eens langs komen zeer vrij en ondernemend en wordt denk ik ook wel best groot
groetjes wilma gaya duma
wolfwilma jest offline   Reply With Quote