Mijn hond eet egels

. 2 dagen geleden de 2e kunnen begraven.
Maareh ik ben eigenlijk helemaal geen expert op het gebied van rauw voer. Ik lees dit topic met belangstelling. Mijn honden (DH en Tw) krijgen brokken. Omdat daar alles in zit. Ik heb geen verstand van rauw vlees en wat ik er dan verder nog bij moet geven om mijn honden een uitgebalanseerd dieet te geven.
Zoals Jos ook zegt: een wolf is een wolf en een hond is een hond.
Betekend dat er dan ook een verschil zit in het voeren van een wolf ten opzichte van een hond.
Bv. alleen rauw vlees is goed voor een wolf, maar niet voor een hond??
Mijn honden krijgen dus brokken en 1 keer per maand krijgen ze ieder een lap runderriblap rauw. Ooit heeft mij eens iemand vertelt dat daar een bepaalde bacterie in zit die toch goed is voor een hond, dus verstandig is dat je ze naast hun brokken, 1 keer per maand ook rauw vlees geeft. (varkensvlees rauw uit den boze uiteraard)
Klopt dit?
Groetjes Kim
PS: Mario: naar mijn mening maakt het niks uit bij welke fokker je je hond haalt. Iedere hond is een individu, wil dus niet zeggen dat het aan de fokker ligt als je hond angstig is.
Is misschien een mooi nieuw onderwerp voor een ander topic. (Angst bij honden en waar komt dit nu vandaan).