View Single Post
Old 22-09-2006, 10:29   #54
JanL
Junior Member

Default Chaam,"de wolven zijn (niet) los" wandeling

Hallo allemaal,

Geweldig, jullie hebben allemaal de eindstreep gehaald (niet verwacht van Bert en Gitta naar een eerdere ervaring,ga zo door, Jullie zijn goed bezig samen.) binnen de gestelde limiet.
De lintjes worden alsnog nagestuurdt (gebruik ze maar alle twee, de juiste zit er dan vanzelf tussen.)
Maar het kon ook bijna niet anders; het weer was goed, de omgeving geweldig, de route net niet te lang, er waren geen jengelende kinderen, maar......... die mauwende volwassenen.

De volgende wandeling die IK weer ga organiseren is dan ook alleen toegankelijk voor honden van welk ras of geloof dan ook.

Tevens wil ik jullie mededelen dat ik inmiddels een NIEUWE VERENIGING ben begonnen (wilde anderen een stap voor blijven) nl. de: T.W.R. oftewel de Tsjecho-Slowaakse Wolfhonden Roedel.
Deze vereiging is alleen toegankelijk voor Wolfhonden.
Inchrijven is helaas niet mogelijk (heb nog nooit een hond zien schrijven.)
Dus deze vereniging zal wel blijven bestaan uit:
Mezelf, voorzitter, secretaris, penningmeester en bestuurdlid.(ben niet chizofreen! ben het dus altijd met mezelf eens) en de roedelleden Ithar en Hogan (die hebben niets te zeggen).
Scheelt daardoor een hoop gepraat en hoofdpijn en kunnen daardoor meer ondernemen.

Houd jullie op de hoogte van onze activiteiten

Groeten.
Jan van de Loo.

Hoe beter ik de mensen leer kennen, des te meer ga ik van mezelf houden.
JanL jest offline   Reply With Quote