hoi allemaal,
Kon een tijdje niet inloggen, waar dat aan heeft gelegen weet ik niet.
Maar ben er weer.
FF nog een reactie.
Als ik Laszlo bij z'n nek pak, doe ik dat niet onnodig en net zolang tot ie rustig is.
Ik kreeg een stortvloed van adviezen over me heen en heb er de meest logische uitgehaald. Dit heeft simpel gezegd averechts uitgepakt. Ik en Laszlo moeten nu opnieuw beginnen.

Jij hebt trouwens makkelijk kletsen Hans.. De een zegt bitch uithangen en de ander zegt voorzichtig aanpakken, iedereen is het daar mee eens, het heeft verkeerd uitgepakt en nou heb IK het gedaan??? Inderdaad, ik heb geluisterd naar adviezen die voor mij en Laszlo niets waard zijn. DAT heb ik gedaan.
Enne, de gedragstherapeut op de club vind ik een goede. Ik ken die jongen al vanaf de midelbare school.Hij is lief voor dieren, nuchter en luistert als je wat te vertellen hebt. Hij heeft alle papieren en zal (wat ik belangrijk vind) NOOIT ongevraagd raad of advies of commentaar geven.
We hebben de training weer terug gebracht naar volgen en zitten. We doen 10 minuten aan het begin van de les en 10 minuten aan het eind van de les. Om het toch interessant te houden voor Laszlo. Ook thuis is ie weer anders sinds we de lessen veranderd hebben. Hij is weer afhankelijk. (voor zover een TWH dat kan zijn). Hij is niet meer de onafhankelijke en afstandelijke beer die hij was geworden. Het gaat nu na twee weken weer een beetje beter.
Zo, ik ben het weer kwijt.