Hallo allemaal,
Vanuit o.a. hetzelfde gevoel als Liesbeth ben ik dus dit topic gestart. Sommige vragen gewoon niet meer durven stellen, berichtjes durven te plaatsen, vanwege de negatieve reacties...
Dat is toch hartstikke zonde!
Dat niet alle neuzen dezelfde kant op staan? Nou en? Dat is juist het voordeel van een forum, vind ik tenminste, dat je verschillende meningen, informatie, etc. krijgt.
Echter kan het toch niet zo zijn, dat je het maar automatisch met iemand eens moet zijn, omdat hij al -tig jaren ervaring/kennis/etc. heeft...zoals iemand mij laatst zei; "omdat iemand al -tig jaar een rijbewijs heeft, wil niet zeggen dat het veilig is, bij die persoon in de auto te stappen". Waarmee ik wil zeggen; volgens mij is het heel verstandig om niet alles maar klakkeloos aan te nemen.
Dat niet iedereen even taktvol is, dat is toch ook niet erg? Maar i.p.v. dan als een losgeslagen projectiel te reageren...je kan toch ook vragen of iemand zijn reactie echt zo bedoelde, zoals de reactie op je overkomt? Of als je erachter komt, dat je wat te heftig gereageerd hebt, dat ook toe te geven (respect Vanessa!!!)
Ik heb ook enorm respect voor de wijze waarop Mijke dit forum leidt! Ik heb gewoon de hoop, dat het uitspreken van waarom mensen denken, dat het op het forum nog al eens mis gaat, kan bijdragen aan een betere, gezelligere, open en eerlijke communicatie.
Ben zelf absoluut geen heilige hoor; echter actie-reactie. Wie de schoen past trekt hem aan. En nogmaals;
Als je geen antwoord, reactie, mening, etc. wenst...plaats dan geen bericht.
Groetjes,
Patty
ps: Vanessa...laat je wel nog weten hoe het - we duimen allemaal positief - afloopt met de pup?
|