Dankje Mijke voor de mooie foto's.Door de foto's te bekijken voel ik me iets beter

want we zijn gisteren naar ringtraining geweest en daar werd gezegd dat de staart omhoog moet,fier lopen enz. als Angel in het bos loopt,loopt ie inderdaad fier,mooie loop,staart omhoog maar gisteren voelde ik me echt een watje,hij liep naast me,oren in zijn nek staart tussen de poten,niet als een showhond dus.Bachata vond het wat eng en hapte naar de honden die aan haar snuffelden.Goh wat voel je je dan onwetend temidden van die mensen die al jaren honden showen.Konden het ras ook niet en werden gelijk vergeleken met Saarlozen,en dat ze zo verlegen zijn.Er was niets van het patsgedrag over van Angel.Voor mij was zo'n ringtraining de eerste keer,wist ook niet wat ik kon verwachten,voor de honden was het ook vreemd natuurlijk.Vond het heel chaotisch,zal op zo'n clubmatch natuurlijk ook wel zijn.Als iemand tips heeft om te oefenen graag

En dat boekje heb ik besteld,kan het woensdag ophalen bij de boekwinkel.Staat ook vast een hoop in.
Nu heb ik echt zoiets wat doe ik mijn hondjes aan.
Je haalt de honden er zo tussenuit die er plezier in hebben,en dat zag ik niet terug bij Angel en Bachata.
Maar kan nog komen misschien?