View Single Post
Old 07-01-2007, 17:02   #15
Liesbeth
Junior Member

Liesbeth's Avatar

Ik ben vandaag voor de eerste keer naar de hondenschool geweest met mijn nieuwe pup: Faro-Yuccah Les P'tits Loups d'Amour. In tegenstelling tot Jennah op die leeftijd, is Yuccah minder sociaal en iets banger naar vreemde mensen toe. Met andere honden gaat het prima! Yuccah heeft wel meer aandacht voor mij en is iets minder Oost-indisch doof dan Jennah Voorlopig althans! Al bij al viel het dus heel goed mee!
Met Jennah ben ik een halfuurtje gaan wandelen. Zij kon vandaag niet naar de hondenschool, want de uren van de puppyklas en de A-klas vallen samen... ik moet dus kiezen: OF met Jennah, OF met Yuccah... Maar gelukkig is het woensdag en zondag les, dus kunnen ze elk 1 maal per week gaan. Bovendien ben ik ook nog lid van een andere club, waar ze ook dinsdagavond naar de les kunnen. Maar dat valt dan weer samen met mijn cursus hondenfokker...
Ik probeer mijn aandacht wel zo goed mogelijk te verdelen over de 2... Ook ga ik steeds apart wandelen met de honden, zodat ze mij volledig voor zich hebben gedurende de hele wandeling!

Groetjes,

Liesbeth, Jennah & Yuccah
Liesbeth jest offline   Reply With Quote