View Single Post
Old 07-01-2007, 23:54   #12
Joswolf
Member

Suggereren dat ik illegaal handel is zwartmakerij en heeft niets te maken met voorlichting.
Niemand krijgt gemakkelijk een dier. Niet via ons. En voorlichting geven en inschatten wie geschikt is kan ik in dit geval beter dacht ik zo. Laat dat dan maar aan mij over.
Rond emailen dat ik illegaal bezig ben zorgt niet daarvoor dat mensen goed voorgelicht worden. Als iemand zich zorgen maakt of ik iemand goed inlicht kom je bij mij. Dan ben je constructief bezig. Als je echt voordelen en nadelen tegenover elkaar wilt krijgen ga je geen mening achter de rug om roddelen(want zo komt dat over) maar vraag je om opheldering.
Summier blijven vond ik goed genoeg. Wie interesse heeft en plaats, kan zich eerst melden en langs komen.
En iemand die niet weet wat Citus is kan ook niet oordelen wat llegaal is.
Citus A en B lijst is gewoon een lijst waar beschermde dieren op staan. De ene lijst mag je hebben met afstammings bewijs de andere niet of met speciale vrijstelling. Dingo's staan (nog) niet op een van beide . In principe mag een winkel ze verkopen net als een konijn. Gelukkig komt dit niet voor maar het is maar een voorbeeld.
Jos
Joswolf jest offline