@Laszlo, wat vind je zo vriendelijk aan muggeziften over een schrijffout?
@Kim, Ik heb wel goed gelezen en weet wat Mijke schreef. Ik kan me voorstellen dat het niet begrepen wordt. Het bericht van Mijke is prima. Misschien horen Dingo's niet op wolfdog thuis. Alhoewel Mijke dit thema opende. En ik heb ook DH en kruissingen voorbij zien komen.
Mijn felle reactie is door mails roddels die rond gingen door een paar mensen. Van wie lijkt me wel duidelijk, daar zich iemand aangesproken voelde. Ik wist namelijk helemaal geen namen.
Maar zaken rondmailen waar leugens in staan helpt uiteinelijk geen dierenleed. Als ik vragen mag Kim, heb jij zelf ook niet zo'n mail gehad, dan weet je misschien beter dan ik wat er precies geschreven is.
Maar vandaar mijn felle reactie.
Nogmaals het gaat niet om dieren die bij mij zitten. En in Nederland zijn ze ook vrij te houden. En ze zijn makkelijker dan een wolfhond. Alleen een buitenverblijf is nodig. En dat moet, aan bepaalde eisen voldoen. Vind ik want wettelijk is dat niet geregeld.
Ik wilde ook geen lange discussie aangaan. Gewoon een korte melding en als er iemand toevallig wat kon bieden voor de diertjes was dat mooi meegenomen. Jij begrijpt de felle reactie niet, ik begreep de bemoeienis en flauwekul eromheen niet. Zoals nog even over een schrijffout berichten. Moet dat een positieve bijdrage zijn?
Ik heb weinig zin zo nog verder te communiceren hier. Als het alleen negatieviteit opleverd kan ik goed zonder.
Jos
|